Rosa uden filter!

Onsdag d. 4.september 2024 kl. 19,00

Rosa Kildahl er kendt fra TV/ Den store Bagedyst/ Vild med Dans/ Over Atlanten og meget mere. Livsglade Rosa fortæller om et liv som helt almindelig husmor i Glyngøre, som blev landskendt efter at have meldt sig til Den Store Bagedyst, og nu har deltaget i alverdens mange tv-udsendelser, og bare er sig selv - hver gang!

Livsglad, lattermild og morsom!

En tilbagemelding fra tidligere ...

- hold da op, jeg troede jeg skulle høre om bagedysten, og så gav hun SÅ mange kloge råd og "guide lines".

Himalaya - på cykeltur med far og søn

Onsdag d.2.oktober 2024 kl. 19.00

Poul Grønne Kristensen fortæller om en fantastisk oplevelse at være med sin voksne søn på cykeltur til en af verdens fjerneste afkroge, hvor vejene var dramatiske og kulturen er mere tibetansk end indisk, men med store menneskelige oplevelser.

Store udfordringer blev gennemført i tynd luft, langs rivende floder og i højder op til 4500 m.

Foredraget ledsages af et væld af smukke billeder.

Andespil/banko

Onsdag d. 6. november 2024 kl. 19.00

Vi fortsætter traditionen med foreningens hyggelige Andespil/Banko.

Der er fine ænder som gevinster, og der er sidegevinster til hver side - hver gang!

Læg brikkerne på de rigtige numre, og du har chancen for at få en fin and med hjem til Mortens Aften eller juleaften!

Julefrokost

Onsdag d. 4. december 2024 kl. 18.00

(bemærk klokkeslæt)

Julefrokost for alle vores medlemmer!

Bestyrelsen dækker op med julelys, blomster og pynt.

Vi sørger for dejlig musikalsk underholdning, der serveres lækkert julemad, vi synger de kendte julesange.

Her kommer julehumøret frem!

Bindende tilmelding senest d.25.november.

Pris: 350 kr. MobilePay 716121 (husk navn).

Du kom med alt hvad der var dig!

Onsdag d. 8. januar 2025 kl. 19.00

Alle kender Jens Rosendals store forelskelsessang, som han skrev i 1981, da han blev stormende forelsket.

Anna Knudsen fortæller historien bag nogle af Jens Rosendals mange sange, om hans opvækst og livet som højskolelærer. Og om den svære kærlighed til en anden mand.

Vi synger en række af hans sange undervejs.

Peter Qvortrup Geisling: Ha` det godt!

Onsdag d. 5. februar 2025 kl. 19.00

Peter Qvortrup Geisling er hele Danmarks dygtige og velkendte TV-læge, som kommer på besøg i vores forening for at fortælle om livet - og om at ha` det godt!

Hvordan lever man sundt, spiser det rigtige mad, dyrker motion - eller hvad skal vi gøre for at ha` det godt?

Det får vi svar på denne aften!

Generalforsamling 90 års jubilæum!

Onsdag d. 5. marts 2025 kl. 19.00

Ribe Husmoderforenings 90. generalforsamling.
Dagsorden ifølge vedtægter og de findes på vores hjemmeside.
Forslag til generalforsamlingen skal være bestyrelsen i hænde senest 8 dage i forvejen. Foreningen er vært ved en let anretning samt 1 genstand.

Henrik Dam Kristensen - Fra Vorbasse til Christiansborg

Onsdag d. 2. april 2024 kl. 19.00

Tidligere formand for folketinget fortæller om sit liv "Fra Vorbasse til Christiansborg" og hvordan det er at være politiker i Folketinget.

En spændende livsrejse krydret med anekdoter fra de mange år som politiker.

Hans Wendelboe Bøcher: "Der ligger snegle og boller"

Onsdag d. 7.maj 2025 kl. 19.00

UPS!

Det danske sprog er en svær en!

Vi sløser med sproget, og så går det hen og bliver aldeles vidunderligt, ufrivilligt morsomt!

Freelancejournalist, forfatter og foredragsholder Hans Wendelboe Bøcher har haft kameraet og sprogøret med rundt i landet, og det er det blevet til adskillige tusinde mærkværdige, skøre, skæve og pinlige skilte og skrifter, som tilsammen udgør fundamentet til en underholdende aften, hvor lattermusklerne bliver motioneret, men hvor vi også bliver klogere på det danske sprog.

90 års jubilæumsaften/ festmiddag

Onsdag d. 4. juni 2025 kl. 18,00 (bemærk klokkeslet).

Vi er stolte af at kunne fejre RHF`s  90-års jubilæum.

Det skal fejres!

Med festmiddag, musikunderholdning, festsange, flot borddækning og meget mere.

Bestyrelsen arbejder på sagen, og I kan roligt glæde jer!

Program og pris oplyses senere.

Bindende tilmelding senest d. 26. maj.